صدایت از دلم برخواست باز هم
نمی دانم جوابش را که خواهد داد
دلم حرفش نمی آید
سکوتی در بغل دارد
و دنیایش ز دنیای تمام ما جدا باشد
به دور خود حصاری از تمام رنج ها دارد ...
تو را در خاطراتش حبس کرده
مرورت می کند هر لحظه با تکرار پر غصه
نمی خواهد که دنیاش شود بنبست نبودن ها
تمام حس و حالش،حس و حال تو
تمام خواستن هایش
شده تکرار ، روزهای تو
نمی دانم کجا هستی
ولی اما تو با من بیشتر هستی
دلت هر جا که میخواهد ، برو
اما تو با من بیشتر هستی .
بیا با هم بمانیم...
ما را در سایت بیا با هم بمانیم دنبال میکنید
برچسب: تو با من چه کردی,تو با مني تو با مني,تو با مني هرجا برم, نویسنده: بازدید: 11